vineri, 1 iulie 2011

Testament

Imi pare rau!Sincer,crede-ma si iarta-ma ca n-am putut fi cum ti-ai dorit.Iarta-ma ca n-am nimic sa-ti las mai de pret decat servetelele cu care mi-am sters lacrimile ani intregi,gaurile din perete pe care le-am facut dand cu pumnii cand ma durea si Jurnalul meu in care am scris fiecare stare ce m-a incercat."A ierta inseamna sa tii minte ca in inima ta ai puterea de a o lua de la capat iarasi si iarasi...asa ca incearca sa ierti iarasi si iarasi",prin urmare iarta-ma pentru imperfectiunea de care am dat dovata,pentru jalnicia care m-a acoperit si pentru neputinta de a crede in mine.Pastreaza-ma in minte ca o persoana puternica ce a facut parte din viata ta,o persoana care te-a tinut in suflet pana a plecat,o persoana care a stiut ce gandesti chiar daca nu-i spuneai nimic,invata-ma ca pe o poezie ce o rostesti cand te plictisesti in fata oglinzii, iarta-ma de fiecare data cand te gandesti la mine si te incrunti si nu in ultimul rand lasa-ma sa merg in lumea in care in sfarsit voi putea si eu zambi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu