marți, 5 iulie 2011

Ciclu

                                                                               

Cresc adesea sub genele tale
Adesea sub petale
De cirese amare
Si doare.

Zambesc uneori in exces,
Uneori limpezesc
Strazile tale
De vorbe goale.




Traiesc mereu in goana
Mereu aceeasi dama
In decorul tau
Pe sufletul meu.

Am in minte acelasi Chopin
Acelasi tu trecut in van,
Adapostit sub buze
Incercanat de muze.

Asteptare-n lent de moarte
In lent miroase a puritate
A zvelte margaritare
Si nu mai doare!

4 comentarii:

  1. asta imi place :D pentru cine ai scriso?
    Gicu.

    RăspundețiȘtergere
  2. un alt colt de vis, citesti si te regaseti, fiecare vers ales... iti da o anumita sezatie...o anumita traire..pe care eu unul nu stiu cum sa o descriu..dar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,ma bucur foarte tare ca iti plac versurile mele!Multumesc frumos pentru gandurile bune!

    RăspundețiȘtergere