vineri, 1 iulie 2011

Nimic

Ce ciudat este sa simti fiori,fara sa te gandesti la nimic. Dar prin cate feluri poti defini "nimicul"? Gandindu-ma ca viata mea apartine unor lucruri extrem de ciudate,trecand de la o stare la alta,nimeni si nimic nu poate avea o influenta considerabila asupra mea. Imbratisand toate starile posibile, imi spun ca nu este nimic pe aceasta lume,care sa ma surprinda. Purtand o masca pe fata zi de zi ajungi usor-usor sa crezi si tu ca totusi nimic nu este la intamplare,dar apoi revin amintirile si...
Impletind versuri zi de zi,gandindu-ma la un viitor pentru mine, incep sa-mi pierd speranta pentru ca usile se inchid in fata mea rand pe rand. E un sentiment pe care l-am trait curand,nu vreau sa-l mai simt,dar oricum nu are efect asuprea mea intr-un grad ridicat.
Sensibilitatea nu e niciodata o calitate,nu pentru mine. Ironizarea sentimentelor este unul dintre cele mai dureroase lucruri. Nu doresc nimanui sa treaca prin astfel de stari...
Nesansa de a te afirma te distruge fara sa-ti dai seama, pana in ziua in care te uiti inauntrul tau si vezi ... gol.Singuratatea iti mananca sufletul si incet-incet speranta.
Dar revenind la "nimic" din nou,nu mai pot suporta multe,ajutorul fiind unul dintre cuvintele de baza.
Nimicul pe care-l detin ma umple...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu