miercuri, 13 iunie 2012

Nu te-am uitat

 Aș fi putut să-ți scriu cândva,
 dar lesne mi-a fost viața
 Iar tot ce-am adunat în ea...
 rămâne astăzi ceața.
 
 Și din nimicul ce l-am strâns
 o data să fi răsunat
 Cât te iubesc și cât am plâns
 când îngerii te-au luat.

 Atâtea clipe au trecut
 pe lângă mine reci
 Am învățat și eu să lupt,
 și-am înțeles că pleci.
 
 Atâtea lumânări au plâns
 pe mormântul tău rigid
 De când necontenit te-ai dus
 iar viața te-a trădat, murind.
 
 Visele m-așteaptă-n prag-
 n-am să permit a risipi
 și tot ce azi îți scriu cu drag
 Poate mâine-ți voi citi.
 
 



2 comentarii:

  1. multumesc Roxana!
    multumesc pentru aceasta poezie! intotdeauna mi-a facut placere sa citesc ce scrii.
    "fiecare poezie are povestea ei" nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti multumesc Ionut, din nou.Asa e, fiecare poezie are povestea ei.Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere